• Gratis retour
  • Achteraf betalen
  • Thuiswinkel waarborg

Service

The Stone 
Bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 17.00 uur.
Tel: 0174-623510
E-mail: webshop@thestone.nl

Heeft u een specifieke vraag over uw bestelling, facturering of betaling? Vermeld dan ook het ordernummer van de bestelling in de e-mail.

Klopt er iets niet aan uw bestelling, mist u een artikel of heeft u een verkeerde maat of kleur ontvangen? Meld dit dan binnen twee weken aan onze webshop o.v.v. het ordernummer.

Let op! Heeft u een klacht over een artikel dat u in de winkel hebt gekocht? Dan kunt u het beste teruggaan naar het desbetreffende filiaal met het artikel en uw aankoopbewijs. Onze collega's in de winkel zullen dan je klacht afhandelen.

Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat uw bestelling niet past, of niet is wat u ervan had verwacht. Daarom kan u altijd de door u bestelde artikelen retourneren naar ons antwoordnummer. Aan elke webshop bestelling wordt een retoursticker met antwoordnummer toegevoegd. Let op! Retourneren van uw bestelling is gratis!

Ruilen 
Wanneer u wenst een artikel te ruilen voor een andere kleur of maat, kan u dat op het retourformulier aangeven. Zodra uw retour ontvangen is wordt de ruiling zo snel mogelijk verwerkt. Heeft u een artikel (ruiling) snel nodig, dan raden wij aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Sale-artikelen
Wanneer u online een artikel bestelt zonder afprijzing (geen sale artikel met een 'van' 'voor' prijs) en het desbetreffende artikel wordt binnen 14 dagen afgeprijsd, dan heeft u recht op teruggave van het prijsverschil. U hoeft hiervoor geen retournering te doen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht bovenstaande situatie voorkomen dan kunt u een e-mail sturen naar webshop@thestone.nl o.v.v. het bestelnummer.

Thuiswinkel Waarborg
Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor webwinkels in Nederland en geeft het keurmerk Thuiswinkel Waarborg uit. Dit is het kwaliteitskeurmerk voor webwinkels en consumenten: online kopen bij betrouwbare webwinkels. De webshop van The Stone voert het Thuiswinkel Waarborg keurmerk.  

Klachten
Klanttevredenheid staat bij The Stone voorop. Wij vinden het belangrijk dat u tevreden bent met uw aankoop. Mocht u onverhoopt toch een klacht over een artikel of bestelling hebben kunt u uiteraard contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar webshop@thestone.nl. Wij ontvangen dan graag een bericht met een duidelijke omschrijving van uw klacht, naam, bestelnummer en indien mogelijk een foto. Ingediende klachten worden doorgaans binnen een termijn van 5 dagen beantwoord.

Wij streven naar een passende oplossing komen voor uw klacht. U bent uiteraard vrij om een eventueel geschil via de Geschillencommissie Thuiswinkel in te dienen, wanneer de klacht niet door ons opgelost kan worden. Klachten kunnen te allen tijde worden gemeld bij de Geschillen Thuiswinkel via www.sgc.nl 

Garantie
Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Deze garantietermijn is wettelijk vastgesteld voor een termijn van de eerste 6 maanden na aanschaf van het product. Uiteraard kunt u er als consument vanuit gaan dat The Stone kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Het product moet binnen de garantieperiode normaal gebruikt zijn. Wij geven geen garantie op beschadigingen die zijn ontstaan door eigen toedoen, en het niet volgen van de voorschriften. Wanneer een artikel binnen of buiten de garantietermijn kapot gaat kunt u contact opnemen met onze klantenservice, (webshop@thestone.nl wanneer u het artikel online heeft besteld) of met het desbetreffende filiaal waar u het artikel heeft gekocht.

Heb je onverhoopt toch een klacht over een artikel? Ga dan langs bij het dichtstbijzijnde The Stone winkel, of neem contact op met de klantenservice (0174 - 623510). Als de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

* Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
* Normale slijtage

Kleding
Om de kwaliteit van de kleding zo lang mogelijk te garanderen kunt u kijken bij onze wastips en voorschriften. Bij artikelen waar steentjes of andere details op bevestigd zijn, geldt dat deze artikelen altijd met de hand gewassen moeten worden en eventuele overige voorschriften moeten worden nageleefd. Voor alle gekleurde kleding geldt dat het mogelijk kan afgeven op lichtere kleding of oppervlaktes. Hiervoor is The Stone niet aansprakelijk.

Schoenen
Verzorg uw schoenen goed. Spray ze regelmatig in met een waterafstotende spray; dit optimaliseert de beschermende werking.

Wasvoorschriften
Hieronder vind u een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om jouw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op bewerkingen van deze artikelen.