Coronavirus



Coronavirus | Welke maatregelen neemt The Stone?

Om het aantal besmettingen van het Coronavirus zo laag mogelijk te houden, zijn er inmiddels al diverse maatregelen ingevoerd door de overheid. Ook bij The Stone hebben we diverse maatregelen getroffen.

Voor de webshop:

  • Heb je klachten en/of ga je liever niet je huis uit? Het virus kan NIET worden overgedragen via post/pakketten. Shop daarom dus makkelijk en snel jouw favoriete items via onze webshop!
  • Om de verspreiding van het virus te voorkomen, neemt onze bezorgdienst extra maatregelen. De gezondheid en veiligheid van de bezorgers, klanten en onze partners staan daarbij voorop.
  • In verband met veiligheidsmaatregelen kan PostNL minder snel pakketten verwerken. Hierdoor kan het zijn dat de bezorging van pakketten en het verwerken van de retouren langer duurt dan verwacht.
  • Vanaf 16 maart tekent de bezorger, na toestemming van de ontvanger, voor ontvangst. De bezorgers vragen daarbij om de 3 laatste cijfers van het legitimatiebewijs. Zo wordt handcontact voorkomen.
  • Heb je vragen over jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice en houd je ordernummer bij de hand. Onze klantenservice is te bereiken van maandag t/m vrijdag van 09:00-17:00 uur.

In de winkels:

  • Hebben we de openingstijden aangepast. Bekijk hier de openingstijden per winkel
  • Vragen we alle klanten en medewerkers de hygiëne regels strikt na te leven.
  • Maken we alle deurklinken, pinautomaten, telefoons, webzuilen en kassa’s meerdere keren per dag schoon.
  • Vragen we de medewerkers niet naar werk te komen bij verkoudheid, hoest, keelpijn of koorts.
  • Is het helaas niet langer mogelijk om contant te betalen.
  • Vragen wij de adviesafstand van 1,5 meter tot andere klanten en onze collega’s te hanteren.

Take Care !



The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.