Service

Retourneren

Meer informatie over de retourvoorwaarden en het retourneren van je bestelling vind je op de pagina Retourneren.

Ruilen

Ruilen is mogelijk in één van onze winkels. Je kunt iets anders uitkiezen en het personeel zal het aankoopbedrag voor je verrekenen met de nieuwe artikelen. Ruilen via onze webshop is helaas niet mogelijk. Mocht je toch een ander artikel, maat of kleur willen, dan kun je de ongewenste artikelen retourneren. Zodra wij jouw retourzending hebben ontvangen, verrekenen wij het bedrag via dezelfde betaalmethode als waarmee je de bestelling destijds ook betaald hebt. In de tussentijd kun je het juiste item opnieuw bestellen in onze webshop.

Sale artikelen

Wanneer je online een artikel bestelt zonder afprijzing (geen sale artikel met een 'van' 'voor' prijs) en het desbetreffende artikel wordt binnen 14 dagen afgeprijsd, dan heb je recht op teruggave van het prijsverschil. Je hoeft hiervoor geen retournering te doen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht bovenstaande situatie voorkomen dan kun je een e-mail sturen naar klantenservice@thestone.nl o.v.v. het bestelnummer. Let op: Deze regel is niet van toepassing indien er sprake is van een tijdelijke aanbieding, zoals Black Friday of verzendkostenvrije periodes.

Thuiswinkel Waarborg

Meer informatie over de Thuiswinkel Waarborg vind je op de pagina Thuiswinkel Waarborg.

Webzuil

The Stone winkels bieden klanten door middel van de webzuil in de winkel een extra service. Indien een gewenst artikel onverhoopt niet meer op voorraad is in de winkel, dan kunnen wij deze voor de klant via de webzuil vanuit de centrale magazijnvoorraad bestellen. De bestelling wordt in de winkel afgerekend en vervolgens binnen *24 uur verzonden naar de winkel (*tenzij anders aangegeven). 

Klachten

Meer informatie over het indienen van een klacht en de afhandeling ervan vind je op de pagina Klachtenafhandeling.

Garantie

Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Uiteraard kun je er als consument vanuit gaan dat The Stone kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Het product moet binnen de garantietermijn van 6 maanden normaal gebruikt zijn. Wanneer een artikel binnen de garantietermijn stuk gaat, kun je contact opnemen met onze klantenservice of met het betreffende filiaal waar je het artikel hebt aangeschaft. Indien de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan. Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

- Beschadiging door eigen toedoen of door nalatigheid;
- Beschadiging door het niet volgen van de (was)voorschriften;
- Normale slijtage.

Onderhoud & Verzorging

Om de kwaliteit van de kleding en schoenen zo lang mogelijk te garanderen, dienen naast normaal gebruik ook alle voorschriften van het betreffende artikel te worden nageleefd. Verzorg ook jouw schoenen goed door ze regelmatig in te sprayen met een waterafstotende spray. Voor alle gekleurde kleding geldt dat het mogelijk kan afgeven op lichtere kleding of oppervlaktes. Hiervoor is The Stone niet aansprakelijk.

Wasvoorschriften

Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om jouw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op dergelijke bewerkingen van artikelen.


Labels bij artikelen


* Verplichte velden

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.