• verzending binnen 24 uur op werkdagen
  • Gratis retour
  • Achteraf betalenPunten sparen
  • Thuiswinkel WaarborgE-commerce keurmerk
  • Topmerken in 40 stores

Service

The Stone 
Bereikbaar op werkdagen van 9.00 - 17.30 uur.
Tel: 0174-623510
E-mail: webshop@thestone.nl 

Heb je een specifieke vraag over jouw bestelling, facturering of betaling? Vermeld dan ook het ordernummer van de bestelling in de e-mail.

Klopt er iets niet aan jouw bestelling, mis je een artikel of heb je een verkeerde maat of kleur ontvangen? Meld dit dan zo spoedig mogelijk aan onze webshop o.v.v. het ordernummer.

Let op! Heb je een klacht over een artikel dat je in de winkel hebt gekocht? Dan kun je het beste teruggaan naar het desbetreffende filiaal met het artikel en je aankoopbewijs. Onze collega's in de winkel zullen jouw klacht beoordelen en verder afhandelen.

Retourneren
Het kan natuurlijk voorkomen dat jouw bestelling niet past of niet is wat je ervan had verwacht. Daarom kan je altijd de door jou bestelde artikelen retourneren naar ons antwoordnummer. Aan elke webshop bestelling wordt een retoursticker met antwoordnummer toegevoegd. Let op! Retourneren van uw bestelling is gratis!

Ruilen 
Wanneer je wenst een artikel te ruilen voor een andere kleur of maat, dan kun je dat op het retourformulier aangeven. Zodra jouw retour ontvangen is wordt de ruiling zo snel mogelijk verwerkt. Heb je een artikel (ruiling) snel nodig, dan raden wij aan om een nieuwe bestelling te plaatsen.

Sale artikelen
Wanneer je online een artikel bestelt zonder afprijzing (geen sale artikel met een 'van' 'voor' prijs) en het desbetreffende artikel wordt binnen 14 dagen afgeprijsd, dan heb je recht op teruggave van het prijsverschil. Je hoeft hiervoor geen retournering te doen en een nieuwe bestelling te plaatsen. Mocht bovenstaande situatie voorkomen dan kun je een e-mail sturen naar webshop@thestone.nl o.v.v. het bestelnummer. 

Let op!: Deze regel is niet van toepassing indien er sprake is van een tijdelijke aanbieding, zoals Black Friday of verzendkostenvrije periodes.

Thuiswinkel Waarborg
Thuiswinkel.org is dé belangenvereniging voor webwinkels in Nederland en geeft het keurmerk Thuiswinkel Waarborg uit. Dit is het kwaliteitskeurmerk voor webwinkels en consumenten: online kopen bij betrouwbare webwinkels. De webshop van The Stone voert het Thuiswinkel Waarborg keurmerk.

Webzuil
The Stone winkels bieden klanten door middel van de webzuil in de winkel een extra service. Indien een gewenst artikel onverhoopt niet meer op voorraad is in de winkel, dan kunnen wij deze voor de klant via de webzuil vanuit de centrale magazijnvoorraad bestellen. De bestelling wordt in de winkel afgerekend en vervolgens binnen *24 uur verzonden naar de winkel. (*tenzij anders aangegeven) Op deze manier profiteer je van de gehele collectie en is er altijd volop keuze. Zodra jouw bestelling in het gewenste filiaal arriveert, nemen onze collega's in de betreffende winkel contact met je op. 

Klachten
Klanttevredenheid staat bij The Stone voorop. Wij vinden het belangrijk dat je tevreden bent met jouw aankoop. Mocht je onverhoopt toch een klacht over een artikel of bestelling hebben kun je uiteraard contact met ons opnemen via het contactformulier of een e-mail sturen naar webshop@thestone.nl. Wij ontvangen dan graag een bericht met een duidelijke omschrijving van jouw klacht, naam, bestelnummer en indien mogelijk een foto. Ingediende klachten worden doorgaans binnen een termijn van 5 dagen beantwoord.

Wij streven naar een passende oplossing komen voor jouw klacht. Je bent uiteraard vrij om een eventueel geschil via de Geschillencommissie Thuiswinkel in te dienen, wanneer de klacht niet door ons opgelost kan worden. Klachten kunnen te allen tijde worden gemeld bij de Geschillen Thuiswinkel via www.sgc.nl of  bij het Europese online geschillenplatform (ODR) via http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Garantie
Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Uiteraard kun je er als consument vanuit gaan dat The Stone kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Het product moet binnen de garantieperiode normaal gebruikt zijn. Wij geven geen garantie op beschadigingen die zijn ontstaan door eigen toedoen en het niet volgen van de voorschriften. Wanneer een artikel binnen of buiten de garantietermijn kapot gaat kun je contact opnemen met onze klantenservice, webshop@thestone.nl wanneer je het artikel online hebt besteld of met het desbetreffende filiaal waar je het artikel hebt gekocht.

Heb je onverhoopt toch een klacht over een artikel? Ga dan langs bij het dichtstbijzijnde The Stone winkel, of neem contact op met de klantenservice (0174 - 623510). Als de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie indien:

* Beschadiging door opzet, of door nalatigheid
* Normale slijtage

Kleding
Om de kwaliteit van de kleding zo lang mogelijk te garanderen kun je kijken bij onze wastips en voorschriften. Bij artikelen waar steentjes of andere details op bevestigd zijn, geldt dat deze artikelen altijd met de hand gewassen moeten worden en eventuele overige voorschriften moeten worden nageleefd. Voor alle gekleurde kleding geldt dat het mogelijk kan afgeven op lichtere kleding of oppervlaktes. Hiervoor is The Stone niet aansprakelijk.

Schoenen
Verzorg jouw schoenen goed. Spray ze regelmatig in met een waterafstotende spray; dit optimaliseert de beschermende werking.

Wasvoorschriften
Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om jouw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op bewerkingen van deze artikelen.