Klachtenafhandeling
Klanttevredenheid staat bij The Stone voorop. Heb je toch een klacht over een product of dienst van The Stone.nl? Neem dan contact met ons op. Wij zullen in overleg met jou op zoek gaan naar een passende oplossing.
Indien je een klacht hebt over een artikel dat je in één van The Stone winkels hebt aangeschaft, dan adviseren wij je met het betreffende artikel en het aankoopbewijs terug te gaan naar het desbetreffende filiaal. De medewerkers in de winkel beoordelen de klacht en handelen dit verder af.
- Klachten online aankopen - klachtenformulier
Indien je een klacht hebt over een artikel dat je online in onze webshop hebt gekocht neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande contactformulier. Wij geven uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Voor een juiste beoordeling van de klacht over een artikel vragen wij onderstaande formulier in te vullen
Thuiswinkel waarborg
Indien de klacht niet door ons opgelost kan worden, dan ben je uiteraard vrij om een klacht/geschil in te dienen via de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org. Als klachtenbemiddeling niet tot een passende oplossing leidt, kun je de klacht/geschil voorleggen aan de Stichting Geschillencommissies voor Consumentenzaken (SGC).
Je kunt je klacht/geschil ook indienen bij het Europese online geschillenplatform (ODR).