Sluiten
Filteren Sluiten

Winkelwagen

Klachtenafhandeling

Klanttevredenheid staat bij The Stone voorop. Heb je een klacht over een product of dienst van The Stone? Neem dan contact met ons op. Wij zullen in overleg met jou op zoek gaan naar een passende oplossing. 

  • Klachten winkelaankopen

Indien je een klacht hebt over een artikel dat je in één van The Stone winkels hebt aangeschaft, dan adviseren wij je met het betreffende artikel en het aankoopbewijs terug te gaan naar het desbetreffende filiaal. De medewerkers in de winkel beoordelen de klacht en handelen dit verder af.

  • Klachten online aankopen - klachtenformulier

Indien je een klacht hebt over een artikel dat je online in onze webshop (thestone.nl) hebt gekocht, neem dan contact op met onze klantenservice via onderstaande contactformulier. Wij geven uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de klacht een inhoudelijke reactie. Voor een juiste beoordeling van de klacht over een artikel vragen wij onderstaande formulier in te vullen


Indien je niet tevreden bent met de afhandeling van jouw klacht, dan kan je deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel of aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.

Klantenformulier gegevens

* verplichte velden

Klacht

Cookies

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.