• Binnen 24 uur geleverd*
  • Gratis retour
  • Achteraf betalenPunten sparen
  • Thuiswinkel WaarborgNieuwste collectie
  • Binnen 24 uur geleverd
  • Gratis retour

Klachtenafhandeling

Heb je een klacht over een product of dienst van The Stone.nl? Neem dan alsjeblieft contact met ons op. Wij zullen in overleg met jou een zo goed mogelijke oplossing zoeken voor de klacht. Indien je een klacht hebt over een artikel welke in één van onze winkels is aangeschaft, dan kun je in eerste instantie terecht in het betreffende filiaal.

Hoe geef ik een klacht door?

Voor een juiste beoordeling van de klacht over een product verzoeken wij je de klacht zo gedetailleerd mogelijk te beschrijven en, indien van toepassing, foto's van het beschadigde artikel toe te voegen aan de e-mail. Je kunt je klacht mailen via webshop@thestone.nl.

Je ontvangt binnen één werkdag een bevestiging dat we jouw klacht hebben ontvangen. 

Onafhankelijke klachtenbemiddeling
Je kunt je bij klachten/geschillen ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van Thuiswinkel.org. De geschillencommissie Thuiswinkel bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing. 

Je kunt je klacht/geschil ook indienen bij de Europese commissie: http://ec.europa.eu/consumers/odr/