Wanneer je Stone Member bent heb je een eigen account waar je je gegevens hebt opgeslagen, zodat je deze niet meer bij elke bestelling hoeft in te voeren. Verder heb je een overzicht van al je aankopen en bouw je een puntensaldo op. Op je profiel kunt je precies bijhouden hoeveel punten je hebt gespaard.
- Mijn account: Hier vindt je jouw klantnummer, gespaarde punten, inloggegevens, en aankopen.
- Mijn gegevens: Hier kun je jouw gegevens inzien en wijzigen.
- Mijn adressen: Als je het adres waarop je jouw factuur of bestelling ontvangt wilt aanpassen, kun je dat hier doen.
- Mijn aankopen: Dit is een overzicht van de lopende en afgeronde bestellingen die je bij The Stone hebt gedaan. Je kunt hier ook je facturen terugvinden.
- Mijn Wishlist: Het kan natuurlijk zijn dat je allerlei leuke artikelen tegen die je het liefst meteen in je shopping bag plaatst maar toch nog even af wilt wachten met bestellen. Als je de artikelen op je Wishlist zet dan hoef je ze bij je volgende bezoek aan de webshop niet weer opnieuw op te zoeken. Je kunt hier ook de artikelen terugvinden die je voor het laatst bekeken hebt. Let er wel op dat een artikel uit je Wishlist of Shopping Bag nog niet voor je gereserveerd is.