• Binnen 24 uur geleverd
  • Gratis retour
  • Achteraf betalenPunten sparen
  • Thuiswinkel WaarborgNieuwste collectie
  • Binnen 24 uur geleverd
  • Gratis retour

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

    Na een succesvolle afronding van jouw bestelling ontvang je een bevestigingse-mail van ons. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen, hebben wij jouw bestelling in goede orde ontvangen en kun je er zeker van zijn dat jouw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.  

  • 2. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?

    Het is mogelijk om een wijziging in jouw bestelling of een annulering door te geven. Laat onze webshop dit zo snel mogelijk weten; telefonisch via 0174-623510 of per e-mail naar webshop@thestone.nl. Wanneer jouw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Jouw bestelling bevindt zich dan reeds in het leveringstraject en je kunt je bestelling zodra deze afgeleverd is kosteloos retourneren.

  • 3. Hoe lever ik mijn waardecheque in?
    Heb je een The Stone waardecheque ontvangen, maar weet je niet precies hoe je hem online moet inleveren? Dat is heel eenvoudig! Volg onderstaande stappen en jouw waardecheque wordt verrekend in de shoppingbag:

    Stap 1: Log in met jouw klantnummer en postcode. Let op!: log in met het klantnummer dat boven de adresgegevens staat vermeld op de waardecheque. 

    Stap 2: Voeg de gewenste items toe aan jouw shoppingbag. 

    Stap 3: Ga naar de shoppingbag en vul de verificatiecode vermeld op jouw waardecheque in onder "Vul hier jouw waardecheque code in". Klik op "Toepassen". De korting wordt dan verrekend op jouw bestelling. 

    Stap 4: Rond de bestelling verder af op de gebruikelijke manier.

  • 4. Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, wat nu?
    Het kan zijn dat deze wordt tegengehouden en in je ongewenste mailbox (spam) terecht is gekomen of dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Wij adviseren je om contact op te nemen met de klantenservice. 
    Telefoon:0174-623510. Email: webshop@thestone.nl

Betalen

Leveren

  • 1. Ik heb een gedeeltelijke levering ontvangen, wat nu?

    Een gedeeltelijke levering van The Stone Webshop kan - naast het annuleren door de klant zelf - twee andere oorzaken hebben:

    1. Een artikel uit jouw bestelling heeft vertraging opgelopen en er is (in overleg met jou) besloten om de rest van de bestelling alvast te verzenden. Je ontvangt een e-mail met het overzicht van de hele bestelling. In dit geval wordt het vertraagde artikel nageleverd.

    2. Een artikel uit jouw bestelling is helaas helemaal niet meer voorradig en kan dus niet meer na geleverd worden. Je ontvangt een mail met daarin het overzicht van de artikelen die je hebt besteld. Bij het artikel wat niet leverbaar is zal de status ‘’geannuleerd’’ staan. Je geld wordt teruggeboekt op dezelfde manier waarop de bestelling geplaatst is.

  • 2. Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?
    Sommige artikelen zijn onderdeel van onze reguliere collectie en komen dus ieder seizoen of om het seizoen binnen. Wanneer je vragen hebt over de voorraad van een specifiek artikel, kun je het best contact opnemen met de webshop; telefonisch via 0174-623510 of per e-mail naar webshop@thestone.nl. Ook kun je daar terecht met vragen over de voorraad van artikelen in onze filialen.
  • 3. Kan mijn bestelling in een winkel van The Stone bezorgd worden?
    Uiteraard kun je jouw bestelling gratis laten bezorgen in een van onze filialen. Je kunt het gewenste filiaal als afhaallocatie aanvinken in het bestelproces. Onder het kopje ''Winkels'' rechts boven kun je bekijken welk filiaal zich het dichtst bij jou in de buurt bevindt.
  • 4. Bezorgen op een Pakje Gemak locatie?
    Je kunt ervoor kiezen om je bestelling op een PostNL afhaallocatie bij jou in de buurt te laten bezorgen. De verzendkosten blijven hetzelfde. namelijk €2,95 en €4,95 op afgeprijsde artikelen.
  • 5. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

    Wij streven er naar jouw bestelling binnen 24 uur te leveren. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad van jouw bestelde artikelen. Artikelen die voorradig zijn op het centrale magazijn, kunnen binnen 24 uur geleverd worden. Artikelen die niet beschikbaar zijn in het centrale magazijn, worden binnen 48 uur verzonden. De levertermijn wordt aangegeven op de pagina van het betreffende artikel. Selecteer jouw maat en er verschijnt direct een levertermijn onder de maat. 

    Bestaat jouw gehele bestelling uit artikelen die binnen 24 uur geleverd kunnen worden en heb je besteld op een doordeweekse dag voor 18:00 uur? Dan wordt jouw pakket de volgende dag geleverd. Op het moment dat je pakketje ons magazijn verlaten heeft, ontvang je een verzendbevestiging per e-mail met een Track en Trace code zodat je kunt zien wanneer de postbezorger jouw pakketje aflevert.

Stone Member

  • 1. Wat houdt Stone Member in?
    Wanneer je Stone Member bent heb je een eigen account waar je je gegevens hebt opgeslagen zodat je deze niet meer bij elke bestelling hoeft in te voeren. Verder heb je een overzicht van al je aankopen en bouw je een puntensaldo op. Op je profiel kunt je precies bijhouden hoeveel punten je hebt gespaard.
    - Mijn account: Hier vindt je jouw klantnummer, gespaarde punten, inloggegevens, en aankopen.
    - Mijn gegevens: Hier kun je jouw gegevens inzien en wijzigen.
    - Mijn adressen: Als je het adres waarop je jouw factuur of bestelling ontvangt wilt aanpassen, kun je dat hier doen.
    - Mijn aankopen: Dit is een overzicht van de lopende en afgeronde bestellingen die je bij The Stone hebt gedaan. Je kunt hier ook je facturen terugvinden.
    - Mijn Wishlist: Het kan natuurlijk zijn dat je allerlei leuke artikelen tegen die je het liefst meteen in je shopping bag plaatst maar toch nog even af wilt wachten met bestellen. Als je de artikelen op je Wishlist zet dan hoef je ze bij je volgende bezoek aan de webshop niet weer opnieuw op te zoeken. Je kunt hier ook de artikelen terugvinden die je voor het laatst bekeken hebt. Let er wel op dat een artikel uit je Wishlist of Shopping Bag nog niet voor je gereserveerd is.

Ruilen & Retourneren

  • 1. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    1. De artikelen dienen in originele, ongewassen en ongedragen (indien redelijkerwijs mogelijk) staat met aangehecht prijskaartje geretourneerd te worden.
    2. Stuur het artikel dat niet past/bevalt kosteloos terug naar de webshop m.b.v. de bijgeleverde retoursticker.
    3. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het retourpakket.
    4. Zodra wij jouw retourpakket hebben ontvangen, voeren wij een terugbetaling uit voor het teruggestuurde artikel. 
    5. Wens je een ander artikel te ontvangen? Geef dit dan aan op het retourformulier zodat wij het artikel voor je kunnen omruilen in de gewenste maat/kleur.

  • 2. Krijg ik in de winkel mijn geld terug?

    Je kunt er ook voor kiezen jouw bestelling te retourneren in één van onze winkels. Je kunt ervoor kiezen om het bedrag retour te ontvangen of een tegoedbon die te besteden is in onze winkels. Als je de bestelling thuis met AfterPay hebt geplaatst, dan wordt de retourzending altijd door het hoofdkantoor van onze webshop via AfterPay met jou verrekend.

  • 3. Moet ik retourkosten betalen?
    Je hoeft geen retourkosten te betalen wanneer je een bestelling geheel of gedeeltelijk naar ons antwoordnummer stuurt.
  • 4. Krijg ik van sale artikelen mijn geld terug?

    Aangezien je de artikelen bij een online aankoop niet vooraf kunt passen of kunt bekijken, krijg je jouw geld terug bij het retourneren.
    Ongeacht het nieuwe collectie is of uitverkoop.

  • 5. Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn geld terug?
    Wanneer je jouw retourzending opstuurt naar ons antwoordnummer, kan het enkele dagen duren voordat het pakketje bij ons binnen is. Wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging per e-mail. Het bedrag wordt vervolgens binnen 1-3 werkdagen teruggestort op de rekening waarmee je betaald hebt. Heb je in de winkel betaald via een webzuil bestelling? Dan vernemen wij graag via de e-mail jouw bankgegevens.
  • 6. Geen retoursticker ontvangen?
    Het kan natuurlijk voorkomen dat jouw bestelling niet geheel naar wens is. Daarom kan je altijd de door jouw bestelde artikelen direct retourneren naar ons antwoordnummer: The Stone Webshop, antwoordnummer 11217, 2600 WC Delft.
  • 7. Ik wil een gedeelte van mij bestelling terugsturen, moet ik toch de gehele rekening van AfterPay betalen?
    Indien je een deel van je bestelling retourneert binnen het betaaltermijn die op je factuur staat, hoef je deze nog niet te voldoen. Zodra wij je retourzending hebben verwerkt, wordt het factuurbedrag door AfterPay aangepast zodat je alleen betaald wat je daadwerkelijk behouden hebt.
  • 8. Wat zijn de bankgegevens van The Stone?
    VI-Brand B.V. t.a.v.: NL25RABO0146841018
  • 9. Kan ik een artikel van mijn bestelling ruilen in de winkel?
    Het is mogelijk om een bestelling te ruilen in onze winkels. Je kunt iets anders uitkiezen en het personeel zal het aankoopbedrag voor je verrekenen met de nieuwe artikelen. Wanneer je met Afterpay betaald hebt wordt de ruiling door de webshop afgehandeld.