Sluiten
Filteren Sluiten

Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
    Na een succesvolle afronding van jouw bestelling ontvang je een bevestigingsmail van ons. Wanneer je deze mail hebt gekregen, hebben wij jouw bestelling in goede orde ontvangen en kun je er zeker van zijn dat jouw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.

    Heb je geen bevestigingsmail ontvangen? Het kan zijn deze wordt tegengehouden en in je ongewenste mailbox (spam) terecht is gekomen of dat je per ongeluk een typefout hebt gemaakt bij het invullen van je e-mailadres. Wij adviseren je om contact op te nemen met onze klantenservice op 085-7731123 of stuur e-mail naar [email protected].
  • 2. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling het nog annuleren?

    Neem zo snel mogelijk telefonisch contact op met 085-7731123 op werkdagen tussen 09:00-17:00 uur of stuur e-mail naar [email protected] om een annulering door te geven. 

    Wanneer jouw bestelling al verzendklaar of onderweg is helaas niet meer mogelijk te annuleren. Jouw bestelling bevindt zich dan reeds in het leveringstraject. Zodra jouw bestelling is afgeleverd kan je deze kosteloos retourneren.


  • 3. Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
    U voegt het artikel wat u wilt kopen toe in aan uw winkelwans. Als u op "Winkelmand" klikt krijgt u een overzicht te zien van de artikelen die u in uw winkeltas heeft zitten. U kunt hier ook uw bestelling wijzigen, bijvoorbeeld artikelen uit uw winkeltas halen of maten/kleuren veranderen. Als u klaar bent met winkelen, klikt u op "Bestelling afronden". Hiermee start u het bestel- en betaalproces. Als u de stappen van dit proces één voor één doorloopt, rondt u uw bestelling af door op 'Naar veilig betalen' te klikken.

Stone Member

  • 1. Wat houdt Stone Member in?
    Wanneer je Stone Member bent heb je onder andere een eigen account waar je je gegevens hebt opgeslagen, zodat je deze niet bij elke bestelling hoeft in te voeren. Verder heb je een overzicht van al je aankopen (ook winkelaankopen) en bouw je een puntensaldo op. Uitgebreide informatie over Stone Member vind je terug op de Stone Member (link) pagina.

    Voordelen die je hebt al Stone member;

    ✓ Spaar je punten. zowel bij online als winkelaankopen. Met deze punten spaar jij voor korting.
    ✓ Pas je gemakkelijk zelf je gegevens aan, zodat wij jou nóg beter van dienst kunnen zijn;
    ✓ Heb je inzicht in al je aankopen, van zowel je online aankopen als je aankopen in de winkel;
    ✓ Ben je als eerst op de hoogte van de beste acties, nieuwe collectie én meer;
    ✓ Krijg je toegang tot exclusieve VIP events;
    ✓ Ontvang je op jouw verjaardag een leuk cadeautje van ons!

  • 2. Wanneer ontvang ik een waardecheque?

    Elk kwartaal (januari, april, juli, oktober*) geven we een waardecheque uit als je minimaal 800 punten hebt gespaard. Deze cheque is drie maanden geldig. Je kunt de waardecheques zowel in de winkel als online inleveren door in te loggen met jouw account.


    Heb je nog niet genoeg punten (800)? Dan blijven deze punten nog op jouw klantnummer staan. De volgende aankopen worden hier vervolgens weer bij opgeteld, zodat je door kan sparen tot de volgende waardecheque.

Betalen

  • 1. Moet ik verzendkosten betalen?
    Wanneer de bestelling uit nieuwe collectie bestaat, bedraagt de verzendkosten €1,99. Bestaat jouw bestelling uit alleen SALE artikelen, dan hanteren wij hier €3,99 aan verzendkosten voor in Nederland en €4,95 voor België.

    Verzending naar een van onze 55 winkels is altijd gratis.

    Retourneren is kosteloos, er worden geen retourkosten berekend.
  • 2. Kan ik meer dan 50 euro besteden met mijn Fashioncheque?
    Het is bij The Stone mogelijk om te betalen met een Fashioncheque, in de winkels en online. Vanwege gewijzigde wetgeving vanaf 1 juli 2020 door Fashioncheque kun je maximaal €50,- per transactie online besteden. In onze winkels kun je wel een Fashioncheque met een hogere waarde dan €50,- inleveren.

  • 3. Kan ik mijn The Stone Giftcard online inleveren?
    Je kunt jouw The Stone Giftcard gemakkelijk online inleveren bij The Stone.

    1. Item in winkelmand
    2. Voer gegevens in en kies de bezorgoptie
    3. Kies de betaalmethode
    4. Na de betaaloptie zie je het overzicht
    5. Onder overzicht in de witte balk "Vul hier jouw kortingscode in"
    6. Jouw giftcard code in en klik op toepassen.
    Jouw Giftcard wordt nu verrekend op het totaalbedrag van jouw bestelling.
  • 4. Welke online betaalmogelijkheden zijn er?
    • * iDeal
    • * Riverty (AfterPay) | Shop nu, Betaal later
    • * Creditcards Mastercard of VISA
    • * Bancontact/Mister Cash
    • * The Stone Giftcard
    • * Fashioncheque

    The Stone rekent geen betaalkosten

  • 5. Ontvang ik het prijsverschil als het artikel goedkoper is geworden?
    Voor het verrekenen van prijsverschillen gekocht in de sale (uitverkoop) nemen wij twee weken in acht na de online aankoopdatum. Het betreffende artikel dient in de aangekochte maat en kleurcombinatie binnen de webshop op voorraad en beschikbaar te zijn. Is het artikel in de aangekochte maat en kleurvariant online nog te koop? Vermeld het prijsverschil binnen twee weken. Dan kunnen wij het prijsverschil verrekenen. Het prijsverschil wordt binnen 2-5 werkdagen via hetzelfde betaalmiddel verwerkt.
     
    Neem dan contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected].

    Winkelaankopen
    SALE items, gekocht in de winkel, geldt een retourperiode van 3 dagen. SALE items gekocht in de winkel kunnen binnen 3 dagen geruild worden voor een ander item of je ontvangt een tegoedbon t.w.v. van het geretourneerde item(bedrag).

Leveren

  • 1. Ik heb een gedeeltelijke levering ontvangen, wat nu?

    Buiten het zelf annuleren van het artikel kan dit twee oorzaken hebben:

     
    1. Een artikel uit jouw bestelling heeft vertraging opgelopen en is in overleg met jou besloten om de bestelling alvast gedeeltelijk te verzenden. Je ontvangt een e-mail met het overzicht van de hele bestelling. In dit geval wordt het vertraagde artikel nageleverd.
     
    2. Een artikel uit jouw bestelling is helaas niet meer voorradig en kan niet meer nageleverd worden. Je ontvangt een mail met daarin het overzicht van de artikelen die je hebt besteld. Bij het artikel wat niet leverbaar is zal de status ‘’geannuleerd’’ staan. Het bedrag wordt teruggeboekt op dezelfde manier waarop de bestelling geplaatst is.


  • 2. Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?
    Wilt je weten of het artikel nog binnenkomt? Soms komt een artikel retour. In dat geval proberen wij het artikel zo snel mogelijk weer online beschikbaar te stellen. 

    Wil je op de hoogte gehouden worden? Bij het artikel klik je op: Maat niet op voorraad?
    Vul jouw maat en e-mailadres in en klik op verzenden. Je ontvangt een e-mail zodra jouw maat weer op voorraad is.

  • 3. Kan mijn bestelling in een winkel van The Stone bezorgd worden?

    Uiteraard kun je jouw bestelling laten bezorgen in één van onze filialen. De bezorging is gratis. Je kunt het gewenste filiaal als afhaallocatie aanvinken in het bestelproces. Onder het kopje ''Winkels & Openingstijden'' rechtsboven kun je bekijken welk filiaal zich het dichtst bij jou in de buurt bevindt. Je pakket wordt 14 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaal, wordt je bestelling teruggestuurd naar de webshop en als retour afgehandeld.

  • 4. Wat is de Levertermijn van mijn bestelling?
    Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad van de door jouw bestelde artikelen. Artikelen die voorradig zijn op het centrale magazijn, kunnen binnen 24 uur geleverd worden. Artikelen die niet beschikbaar zijn in het centrale magazijn, worden binnen 48-72 uur verzonden. De levertermijn wordt aangegeven op de pagina van het betreffende artikel. Selecteer jouw maat en er verschijnt direct een levertermijn onder de maat.

    Indien jouw bestelling bestaat uit één of meerdere web-only artikelen, dan geldt er vaak een afwijkende levertermijn van 3-5 werkdagen.

    Tijdens SALE/actie periodes of tijdens feestdagen kan de levertermijn vanwege drukte afwijken.

Retourneren

  • 1. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retourpagina.

    1. De artikelen dienen in originele, ongewassen en ongedragen staat en indien redelijkerwijs mogelijk met aangehecht prijskaartje geretourneerd te worden. Indien hier niet aan voldaan wordt, dan mogen wij waardevermindering in rekening brengen voor de schade.
    2. Stuur het artikel dat niet past of naar wens is kosteloos terug naar de webshop m.b.v. de bijgeleverde retoursticker.
    3. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het retourpakket.
    4. Zodra wij jouw herroeping hebben ontvangen, voeren wij uiterlijk binnen 14 dagen een terugbetaling uit voor het teruggestuurde artikel.

    Heb je ervoor gekozen om jouw bestelling in een van onze winkels op te halen? Dan kan deze alleen geretourneerd worden via een van onze winkels en niet via DHL.

  • 2. Krijg ik in de winkel mijn geld terug?
    Je kunt er voor kiezen jouw bestelling te retourneren in één van onze winkels. Afhankelijk van het totaal retourbedrag en het betaalmiddel is het mogelijk om direct het bedrag contant terug te ontvangen. Als je de bestelling thuis met Riverty of creditcard hebt geplaatst, dan wordt de retourzending altijd door onze webshop via Riverty met jou verrekend.

    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.
  • 3. Moet ik retourkosten betalen?
    Als jouw bestelling is geleverd via DHL, dan bevindt zich in jouw bestelling ook een retour verzendlabel, waarmee je kosteloos je pakket geheel of gedeeltelijk kunt retourneren.

  • 4. Krijg ik van sale artikelen mijn geld terug?

    Aangezien je de artikelen bij een online aankoop niet vooraf kunt passen, heb je een retourtermijn van 14 dagen en krijg je jouw geld terug bij het retourneren. Ongeacht het nieuwe collectie is of sale.

    Heb je een SALE artikel in één van onze winkel gekocht? Dan geldt er een retourtermijn van 3 dagen en geven wij de waarde retour in de vorm van een tegoedbon, en niet in contanten.

    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.


  • 5. Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn geld terug?
    Wanneer je jouw retourzending via DHL retour stuurt, kan het enkele dagen duren voordat het pakketje bij ons binnen is. Wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen en verwerkt, verzenden wij je een retourbevestiging per e-mail.


    Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten indien de gehele bestelling retour wordt gestuurd) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepings mededeling. We mogen wachten met de terugbetaling totdat we de goederen hebben ontvangen, of u heeft aangetoond deze te hebben teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerder valt.

    Heb je in de winkel betaald via een webzuil bestelling of online afgerekend met Fashioncheque? Dan vernemen wij graag via de e-mail jouw bankgegevens, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken.
    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.


  • 6. Geen retoursticker ontvangen?
    Het kan natuurlijk voorkomen dat jouw bestelling niet geheel naar wens is. Daarom kan je de door jouw bestelde artikelen kosteloos naar ons retourneren. Met het meegestuurde retour verzendlabel kan je jouw bestelling kosteloos retourneren.
    Heb je geen retour verzendlabel? Neem dan contact op met onze klantenservice. 
    Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]l.

    Heb je ervoor gekozen om jouw bestelling in een van onze winkels op te halen? Dan kan deze alleen geretourneerd worden via één van onze winkels en niet via DHL.

    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.

  • 7. Ik wil een gedeelte van mijn bestelling terugsturen, moet ik toch de gehele rekening van Riverty betalen?
    Indien je een deel van je bestelling retourneert binnen het betaaltermijn die op je factuur staat, hoef je deze nog niet te voldoen. Zodra wij je retourzending hebben verwerkt, wordt het factuurbedrag door Riverty aangepast zodat je alleen betaald wat je daadwerkelijk behouden hebt.


  • 8. Kan ik een artikel van mijn bestelling ruilen?
    Het is mogelijk om een bestelling te ruilen in één van onze The Stone winkels. Je kunt iets anders uitkiezen en het personeel zal het aankoopbedrag voor je verrekenen met de nieuwe artikelen. Via de webshop kun je jouw pakketje kosteloos retourneren, zodat wij het bedrag aan je kunnen terugbetalen. Wij adviseren je om het nieuwe gewenste artikel/maat opnieuw te bestellen via de webshop.

    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.

  • 9. Wanneer ontvang ik een bericht over mijn retourzending?
    Vanaf het moment dat je pakketje is afgeleverd in ons centraal magazijn. Verwerken wij je retourzending zo snel mogelijk binnen enkele werkdagen. Zodra wij je retourzending hebben verwerkt ontvang je bericht van je retourzending.

    Wij sturen geen mail wanneer wij je retourzending hebben ontvangen, je kan het pakket volgen met de DHL retour Track & trace en inzien wanneer wij het pakket in ontvangst hebben mogen nemen.

  • 10. Krijg ik mijn geld terug als ik met een The Stone giftcard hebt betaald?
    Als je een aankoop hebt gedaan met een giftcard van The Stone, dan ontvang je bij de retour het bedrag in de vorm van een tegoedbon, per e-mail of via een kassabon.

  • 11. Ik heb gedeeltelijk met een waardecheque betaald en geretourneerd wat nu?
    Wanneer je een bestelling gedeeltelijk hebt betaald met een waardecheque en geretourneerd wordt deze geactiveerd met de originele waardecheque verificatiecode en geldigheidsdatum.
  • 12. Ik heb gedeeltelijk/volledig betaald met een Fashioncheque en geretourneerd wat nu?
    Wanneer je online een deel van jouw bestelling betaald met de Fashioncheque, dan kan je het resterende bedrag via iDEAL voldoen. Heb je een item retour verzonden en betaald met Fashioncheque ontvang je het bedrag retour op je rekening. Heb je alleen betaald met Fashioncheque en je retourneer het item mail je IBAN en ordernummer naar [email protected] zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken in het systeem.

Garantie

  • 1. Hoe meld ik een klacht?
    Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Hierbij vermeld je het ordernummer, licht je de klacht en voeg je foto’s toe, zodat wij de klacht kunnen beoordelen. Je kunt ook naar de klachtenafhandeling op de website en voer de klachtenformulier gegevens in. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terug komen. 

  • 2. Wat zijn de garantievoorwaarden?
    Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
    Uiteraard kun je er als consument vanuit gaan dat The Stone kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Indien de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.


    De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen:
    • Verkeerd gebruik, nalatig onderhoud of gebruikersschade
    • Beschadiging door het niet aanhouden van de was instructies
    • Normale slijtage
  • 3. Wasvoorschriften

    Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om jouw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op dergelijke bewerkingen van artikelen.

    Om de kwaliteit van de kleding en schoenen zo lang mogelijk te garanderen, dienen naast normaal gebruik ook alle voorschriften van het betreffende artikel te worden nageleefd.


Cookies

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.