• Binnen 24 uur geleverd
  • Gratis retour
  • Achteraf betalenPunten sparen
  • Thuiswinkel WaarborgE-commerce keurmerk
  • Topmerken in 40 stores

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?

    Na een succesvolle afronding van jouw bestelling ontvang je een bevestigingse-mail van ons. Wanneer je deze e-mail hebt ontvangen hebben wij jouw bestelling in goede orde ontvangen en kun je er zeker van zijn dat jouw bestelling is opgenomen in het verwerking- en verzendproces.  

  • 2. Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog iets wijzigen of annuleren?

    Het is mogelijk om een wijziging in jouw bestelling of een annulering door te geven. Laat onze webshop dit zo snel mogelijk weten; telefonisch via 0174-623510 of per e-mail naar webshop@thestone.nl. Wanneer jouw bestelling echter al onderweg is of verzendklaar wordt gemaakt dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Jouw bestelling bevindt zich dan reeds in het leveringstraject en je kunt hem zodra deze afgeleverd is kosteloos retourneren.

  • 3. Hoe lever ik mijn waardecheque in?
    Heb je een The Stone waardecheque ontvangen, maar weet je niet precies hoe je hem online moet inleveren? Dat is heel eenvoudig! Volg onderstaande stappen en jouw waardecheque wordt verrekend in de shoppingbag:

    Stap 1: Log in met jouw klantnummer en postcode. Let op!: log in met het klantnummer dat boven de adresgegevens staat vermeld op de waardecheque. 

    Stap 2: Voeg de gewenste items toe aan jouw shoppingbag. 

    Stap 3: Ga naar de shoppingbag en vul de verificatiecode vermeld op jouw waardecheque in onder "Vul hier jouw waardecheque code in". Klik op "Toepassen". De korting wordt dan verrekend op jouw bestelling. 

    Stap 4: Rond de bestelling verder af op de gebruikelijke manier.

Betalen

  • 1. Kan ik mijn bestelling met meerdere Fashioncheques betalen?

    Uiteraard kun je bij The Stone betalen met (meerdere) Fashioncheque(s). Is het door jou bestelde artikel niet naar wens en wil je deze retourneren? Vermeld dan jouw IBAN nummer met bijbehorend rekeninghouder in op het retourformulier. Het bedrag wordt dan teruggestort op jouw rekening.

  • 2. Kan ik mijn The Stone Giftcard online verzilveren?
    Je kunt jouw The Stone Giftcard gemakkelijk online inleveren bij The Stone. Indien je een artikel wilt bestellen, kun je deze zoals gebruikelijk toevoegen aan jouw shopping bag. Onderaan de shopping bag klik je op "Voeg kortingscode toe". Vul het giftcard nummer in en klik vervolgens op toepassen. Jouw gitcard wordt nu verrekend op het totaalbedrag van jouw bestelling. Let op!: wegens technische redenen is het online helaas niet mogelijk om een The Stone giftcard in te leveren, waarvan het bedrag groter is dan het aankoopbedrag.

Leveren

  • 1. Ik heb een gedeeltelijke levering ontvangen, wat nu?

    Een gedeeltelijke levering van The Stone Webshop kan - naast het annuleren door de klant zelf - twee andere oorzaken hebben:

    1. Een artikel uit jouw bestelling heeft vertraging opgelopen en er is (in overleg met jou) besloten om de rest van de bestelling alvast te verzenden. Je ontvangt een e-mail met het overzicht van de hele bestelling. In dit geval wordt het artikel nageleverd.

    2. Een artikel uit jouw bestelling is helaas helemaal niet meer voorradig en kan dus niet meer nageleverd worden. Je ontvangt een e-mail met het overzicht van de artikelen die je zal ontvangen en de status ''geannuleerd'' bij het artikel te zien krijgen wat helaas niet meer leverbaar is. Het bedrag van dit artikel wordt teruggeboekt op dezelfde de manier waarop de bestelling geplaatst is.

  • 2. Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?
    Sommige artikelen zijn onderdeel van onze reguliere collectie en komen dus ieder seizoen of om het seizoen binnen. Wanneer je vragen hebt over de voorraad van een specifiek artikel, kun je het best contact opnemen met de webshop; telefonisch via 0174-623510 of per e-mail naar webshop@thestone.nl. Ook kun je daar terecht met vragen over de voorraad van artikelen in onze filialen.
  • 3. Kan mijn bestelling in een winkel van The Stone bezorgd worden?
    Uiteraard kun je jouw bestelling gratis laten bezorgen in een van onze filialen. Je kunt het gewenste filiaal als afhaallocatie aanvinken in het bestelproces. Onder het kopje ''Winkels'' rechts boven kun je bekijken welk filiaal zich het dichtst bij jou in de buurt bevindt.

Ruilen

  • 1. Kan ik een artikel van mijn bestelling ruilen in de winkel?
    Het is mogelijk om een bestelling te ruilen in onze winkels. Je kunt iets anders uitkiezen en het personeel zal het aankoopbedrag voor je verrekenen met de nieuwe artikelen. Wanneer je met Afterpay betaald hebt wordt de ruiling door de webshop afgehandeld.

Retourneren

  • 1. Wat is het (terugbetaal) termijn van een retournering?
    Wanneer je jouw retourzending opstuurt naar ons antwoordnummer, kan het enkele dagen duren voordat het pakketje bij ons binnen is. Wanneer wij jouw retourzending in goede orde hebben ontvangen en hebben verwerkt, ontvang je een retourbevestiging per e-mail. Het bedrag wordt vervolgens binnen zeven werkdagen teruggestort op dezelfde manier waarmee je de bestelling eerder geplaatst hebt.
  • 2. Hoe kan ik mijn retournering het best verzenden?

    - De artikelen in originele staat, ongewassen en ongedragen (indien redelijkerwijs mogelijk) met aangehecht prijskaartje.
    - Stuur het artikel dat niet past/bevalt kosteloos terug naar de webshop m.b.v. de bijgeleverde retoursticker. 
    - Voeg het ingevulde retourformulier toe aan het retourpakket.
    - Zodra wij jouw retourpakket hebben ontvangen, voeren wij een terugbetaling uit voor het teruggestuurde artikel.
    - Wens je een ander artikel te ontvangen? In de tussentijd kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen van een ander artikel of een andere maat. Deze bestelling werk je af zoals elke andere bestelling.


  • 3. Krijg ik in de winkel mijn geld terug?

    Je kunt er ook voor kiezen jouw bestelling te retourneren in onze filialen. Je kunt ervoor kiezen om het bedrag retour te ontvangen of een tegoedbon die te besteden is in onze filialen. Als je de bestelling thuis met AfterPay hebt geplaatst, dan wordt de retourzending altijd door het hoofdkantoor van onze webshop via AfterPay met jou verrekend.

  • 4. Moet ik retourkosten betalen?
    Je hoeft geen retourkosten te betalen wanneer je een bestelling geheel of gedeeltelijk naar ons antwoordnummer stuurt.
  • 5. Krijg ik van sale artikelen mijn geld terug?

    Aangezien je de artikelen bij een online aankoop niet vooraf kunt passen of kunt bekijken, krijg je jouw geld terug bij het retourneren.
    Ongeacht het nieuwe collectie is of uitverkoop.

  • 6. Ik heb een cadeau bij mijn bestelling ontvangen, moet ik deze retour sturen?
    Bij The Stone zijn er regelmatig cadeau-acties waarbij je met een bepaald aankoopbedrag of bij aankoop van geselecteerde artikelen recht hebt op een cadeau. Bij retourneren van jouw bestelling vervalt ook het recht op het bijgeleverde cadeau dat je ontvangen hebt. Deze dien je samen met de bestelde artikel(en) aan ons te retourneren. Bij annulering of retourneren van jouw bestelling en je kiest ervoor om het meegeleverde cadeau te behouden, dan zijn wij genoodzaakt deze kosten bij je in rekening te brengen. Het verkoopbedrag van het cadeau-artikel zullen wij in vermindering brengen bij het openstaande retourbedrag.