Sluiten
Filteren Sluiten

Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Bestellen

  • 1. Hoe weet ik of mijn bestelling goed is doorgekomen?
    Na het afronden van je bestelling ontvang je van ons automatisch een bevestigingsmail. Heb je die ontvangen? Dan is je bestelling goed bij ons binnengekomen en wordt deze verwerkt en verzonden.

    Geen mail gekregen? Check dan even je ongewenste mail (spamfolder). Het kan ook zijn dat er een typefout staat in je e-mailadres. Neem in dat geval gerust contact op met onze klantenservice via 085-7731123 of mail ons op [email protected].
  • 2. Kan ik mijn bestelling nog annuleren nadat ik heb besteld?

    Dat hangt af van hoe snel je bent! Neem zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 085-7731123 (op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur) of stuur een mail naar [email protected].

    Is je bestelling al verzendklaar of onderweg? Dan kunnen we die helaas niet meer annuleren. Maar geen zorgen: zodra je bestelling is bezorgd, kun je het pakket kosteloos retourneren.

  • 3. Hoe plaats ik een bestelling?
    Heb je iets leuks gezien? Voeg het artikel toe aan je winkelmandje. Klik daarna op ‘Winkelmand’ om te zien wat je allemaal hebt geselecteerd. Hier kun je eventueel nog aanpassingen doen, zoals maten of kleuren wijzigen of artikelen verwijderen.

    Klaar om af te rekenen? Klik op ‘Bestelling afronden’. Je wordt dan stap voor stap door het bestel- en betaalproces geleid. Rond je bestelling af door op ‘Naar veilig betalen’ te klikken.
  • 4. Kan ik mijn bestelling nog aanpassen nadat ik heb besteld?
    Wil je iets wijzigen aan je bestelling, zoals de maat of kleur van een artikel? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via 085-7731123 (werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur) of mail ons via [email protected].

    Zolang je bestelling nog niet is verwerkt of verzonden, kunnen we dit vaak nog aanpassen. Let op: het is niet mogelijk om extra artikelen toe te voegen aan je bestaande bestelling. Wil je iets extra’s bestellen? Dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen.

    Is je pakket al onderweg? Dan kun je het na ontvangst gewoon retourneren.
  • 5. Ik heb een fout gemaakt bij het invullen van mijn gegevens, wat nu?
    Geen zorgen, dat kan gebeuren! Heb je bijvoorbeeld een verkeerd e-mailadres of afleveradres ingevuld? Laat het ons dan zo snel mogelijk weten via 085-7731123 of [email protected].

    Zolang je bestelling nog niet is verzonden, kunnen we je gegevens meestal nog aanpassen. Is je bestelling al onderweg? Dan kijken we samen met jou naar een passende oplossing.

Betalen

  • 1. Moet ik verzendkosten betalen?
    Ja, maar dat hangt af van je bestelling:

    • - Nieuwe collectie: €1,99 verzendkosten
    • - SALE: €3,99 verzendkosten binnen Nederland en €4,95 naar België
    • - Naar één van onze winkels laten verzenden? Dat is altijd gratis! 

    Retourneren is bij ons kosteloos. Hier betaal je niets extra’s voor.

  • 2. Kan ik betalen met een Fashioncheque?
    Je kunt bij The Stone op dit moment alleen in de winkel betalen met een Fashioncheque.

    Goed nieuws: binnenkort kun je ook online met Fashioncheque betalen!
  • 3. Kan ik mijn The Stone Giftcard online inleveren?
    Ja, je kunt je The Stone Giftcard gewoon online inwisselen. Zo werkt het:

    • 1. Voeg je favoriete items toe aan je winkelmand
    • 2. Kies je bezorgoptie en betaalmethode
    • 3. In het overzicht zie je een veld met: ‘Vul hier jouw kortingscode in’
    • 4. Vul hier je giftcardcode in en klik op Toepassen
    • 5. Het bedrag van je giftcard wordt direct verrekend met je bestelling

  • 4. Welke betaalmethodes kan ik online gebruiken?

    Bij The Stone kun je online betalen met: 

    • - iDeal
    • - Riverty (AfterPay) | Shop nu, Betaal later
    • - Creditcard (Mastercard of VISA)
    • - Bancontact / Mister Cash
    • - The Stone Giftcard
    • - Fashioncheque: binnenkort ook online beschikbaar

    The Stone rekent geen betaalkosten.

  • 5. Krijg ik het prijsverschil terug als iets goedkoper wordt na aankoop?
    Ja, dat kan. Onder de volgende voorwaarden:

    • - Je hebt het artikel online gekocht
    • - Het artikel is binnen twee weken na aankoop in de webshop afgeprijsd
    • - Het artikel is nog steeds verkrijgbaar in dezelfde maat en kleur

    Voldoe je aan deze voorwaarden? Neem dan binnen twee weken contact op met onze klantenservice via [email protected]. Wij verrekenen het prijsverschil binnen 2–5 werkdagen via dezelfde betaalmethode.

    Let op: voor aankopen in de winkel geldt dit niet. SALE-items die in de winkel zijn gekocht, kunnen binnen 3 dagen worden geruild of ingewisseld voor een tegoedbon.

Retourneren

  • 1. Hoe retourneer ik mijn bestelling?

    Zo werkt retourneren: 
    • 1. Stuur het artikel terug zoals je het hebt ontvangen: ongedragen, ongewassen en met aangehechte prijskaartjes.
    • 2. Gebruik het meegeleverde DHL-retourlabel om je pakket kosteloos terug te sturen. Voeg het ingevulde retourformulier toe aan je pakket.
    • 3. Wij storten je geld terug zodra we je retour hebben verwerkt, uiterlijk binnen 14 dagen, maar meestal sneller.

    Heb je je bestelling in één van onze winkels opgehaald? Dan kun je je pakket alleen in de winkel retourneren. Retourneren via DHL is in dat geval niet mogelijk.

    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retourpagina.

  • 2. Krijg ik in de winkel mijn geld terug als ik iets retourneer?
    Je kunt je bestelling ook in de winkel retourneren. In veel gevallen krijg je daar direct je geld terug, afhankelijk van hoe je hebt betaald.
    • - Online betaald met Riverty of creditcard? Dan loopt de terugbetaling via onze webshop.
    • - In de winkel afgerekend? Dan verwerken we je retour ter plekke.

    Kom je er niet uit? Onze medewerkers in de winkel of klantenservice helpen je graag verder.
  • 3. Moet ik retourkosten betalen?
    Nee, retourneren is bij ons gratis. Heb je gekozen voor thuisbezorging? Dan zit er een DHL-retourlabel in je pakket waarmee je je bestelling kosteloos kunt terugsturen.

  • 4. Krijg ik mijn geld terug voor SALE-artikelen?

    Dat hangt af van waar je hebt geshopt:
    • - Online: Je hebt 14 dagen retourrecht, ook bij SALE. Je krijgt gewoon je geld terug.
    • - In de winkel: Je kunt SALE-artikelen binnen 3 dagen ruilen of een tegoedbon krijgen. Je krijgt geen geld terug.
    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.


  • 5. Binnen hoeveel dagen ontvang ik mijn geld terug?
    We betalen je zo snel mogelijk terug, maar uiterlijk binnen 14 dagen nadat je retourzending bij ons binnen is gekomen. Nog even de belangrijkste informatie op een rij:
    • - We wachten met terugbetalen tot we je pakket hebben verwerkt
    • - Je ontvangt een e-mail zodra je retourzending is verwerkt
    • - Retourneer je de hele bestelling? Dan ontvang je ook je verzendkosten terug
    Heb je in de winkel via de website iets besteld of betaald met Fashioncheque? Stuur dan je IBAN en ordernummer naar [email protected], zodat we de terugbetaling kunnen afronden.
  • 6. Geen retourlabel ontvangen?
    Neem dan even contact op met onze klantenservice via [email protected]. We zorgen dat je alsnog een retourlabel ontvangt.

    Bestelling opgehaald in een winkel? Dan kun je het pakket alleen daar retourneren, niet via DHL.

  • 7. Ik wil een deel van mijn bestelling terugsturen, moet ik dan de hele Riverty-factuur betalen?
    Nee. Retourneer je op tijd? Dan past Riverty het bedrag automatisch aan zodra je retour is verwerkt. Je betaalt dus alleen voor wat je houdt.



  • 8. Kan ik een artikel ruilen?
    Ja, dat kan:
    • In de winkel: Je kunt een ander artikel uitkiezen en het bedrag wordt verrekend
    • Online: Retourneer het artikel en bestel de juiste maat of kleur opnieuw

    Let op: ruilen via de webshop is niet mogelijk. alleen retourneren.
     
    Uitgebreide informatie over retourneren vind je terug op de retour pagina.

  • 9. Wanneer ontvang ik een bericht over mijn retourzending?
    Je ontvangt een e-mail zodra je retour is verwerkt. We sturen geen mail bij ontvangst van je pakket, maar je kunt dit wel volgen via de Track & Trace van DHL.
  • 10. Krijg ik mijn geld terug als ik met een The Stone giftcard hebt betaald?
    Ja. Je ontvangt dan een tegoedbon. Deze ontvang je per e-mail of als kassabon in de winkel.

  • 11. Ik heb (gedeeltelijk) betaald met een waardecheque en geretourneerd, wat nu?
    Je waardecheque wordt opnieuw geactiveerd met dezelfde verificatiecode en geldigheidsdatum als de originele versie.
  • 12. Ik heb (gedeeltelijk) betaald met een Fashioncheque en geretourneerd, wat nu?
    Dat hangt af van je betaling:
    • - Gedeeltelijk met Fashioncheque betaald en de rest via iDEAL, dan ontvang je het bedrag terug op je rekening
    • - Alleen met Fashioncheque betaald? Mail dan je IBAN en ordernummer naar [email protected], dan storten wij het bedrag zo snel mogelijk terug.

Stone Member

  • 1. Wat is Stone Member?
    Als Stone Member spaar je punten bij je aankopen in de winkel én online (met uitzondering van sale en acties) en profiteer je van exclusieve voordelen. Denk aan toegang tot VIP-acties, een cadeautje op je verjaardag en inzicht in je bestellingen via je persoonlijke account. 

    Meer weten? Bekijk de Stone Member pagina voor alle voordelen.

  • 2. Wanneer ontvang ik mijn waardecheque?

    Heb je minimaal 800 punten gespaard? Dan ontvang je aan het begin van het volgende kwartaal automatisch een waardecheque van ons. Deze wordt uitgegeven in januari, april, juli en oktober, en is drie maanden geldig. Je kunt de cheque zowel in de winkel als online gebruiken door in te loggen met je account.

    Nog geen 800 punten gespaard? Geen probleem, je puntensaldo blijft gewoon staan. Je volgende aankopen worden erbij opgeteld, zodat je blijft doorsparen voor een volgende waardecheque.

  • 3. Hoe word ik Stone Member?
    Je kunt op twee manieren Stone Member worden: in de winkel en online! 

    In de winkel kun je je aanmelden bij de kassa, dan maken we een account voor je aan. Online kun je makkelijk zelf een account aanmaken. Je klantnummer wordt dan automatisch gekoppeld aan je profiel. Zodra je bent aangemeld, begin je automatisch met punten sparen. 

    Vergeet de volgende keer niet in te loggen of je gegevens door te geven bij de kassa!

  • 4. Hoe werkt het sparen van punten?
    Bij iedere aankoop die je online en/of in de winkel doet (behalve op sale- en actieartikelen) spaar je punten. Voor elke € 0,20 die je besteedt, ontvang je 1 punt. Deze worden automatisch gekoppeld aan je Stone Member account. 

    Heb je 800 punten of meer gespaard? Dan ontvang je een waardecheque aan het begin van het volgende kwartaal.
  • 5. Wanneer zie ik mijn gespaarde punten in mijn account?
    Nieuwe punten zijn 21 dagen na je aankoop zichtbaar in je account. Dit doen we zodat retouren eerst verwerkt kunnen worden. Je kunt je puntensaldo altijd bekijken door in te loggen op je account.

Leveren

  • 1. Ik heb een gedeeltelijke levering ontvangen, wat nu?

    Buiten het zelf annuleren van het artikel kan dit twee oorzaken hebben:

     
    1. Een artikel uit jouw bestelling heeft vertraging opgelopen en is in overleg met jou besloten om de bestelling alvast gedeeltelijk te verzenden. Je ontvangt een e-mail met het overzicht van de hele bestelling. In dit geval wordt het vertraagde artikel nageleverd.
     
    2. Een artikel uit jouw bestelling is helaas niet meer voorradig en kan niet meer nageleverd worden. Je ontvangt een mail met daarin het overzicht van de artikelen die je hebt besteld. Bij het artikel wat niet leverbaar is zal de status ‘’geannuleerd’’ staan. Het bedrag wordt teruggeboekt op dezelfde manier waarop de bestelling geplaatst is.


  • 2. Komen artikelen die zijn uitverkocht nog binnen?
    Wilt je weten of het artikel nog binnenkomt? Soms komt een artikel retour. In dat geval proberen wij het artikel zo snel mogelijk weer online beschikbaar te stellen. 

    Wil je op de hoogte gehouden worden? Bij het artikel klik je op: Maat niet op voorraad?
    Vul jouw maat en e-mailadres in en klik op verzenden. Je ontvangt een e-mail zodra jouw maat weer op voorraad is.

  • 3. Kan mijn bestelling in een winkel van The Stone bezorgd worden?

    Uiteraard kun je jouw bestelling laten bezorgen in één van onze filialen. De bezorging is gratis. Je kunt het gewenste filiaal als afhaallocatie aanvinken in het bestelproces. Onder het kopje ''Winkels & Openingstijden'' rechtsboven kun je bekijken welk filiaal zich het dichtst bij jou in de buurt bevindt. Je pakket wordt 14 dagen bewaard. Als je het pakket niet binnen deze periode ophaal, wordt je bestelling teruggestuurd naar de webshop en als retour afgehandeld.

  • 4. Wat is de Levertermijn van mijn bestelling?
    Wij streven ernaar jouw bestelling zo snel mogelijk te leveren. Dit is wel afhankelijk van de beschikbare voorraad van de door jouw bestelde artikelen. Artikelen die voorradig zijn op het centrale magazijn, kunnen binnen 24 uur geleverd worden. Artikelen die niet beschikbaar zijn in het centrale magazijn, worden binnen 48-72 uur verzonden. De levertermijn wordt aangegeven op de pagina van het betreffende artikel. Selecteer jouw maat en er verschijnt direct een levertermijn onder de maat.

    Indien jouw bestelling bestaat uit één of meerdere web-only artikelen, dan geldt er vaak een afwijkende levertermijn van 3-5 werkdagen.

    Tijdens SALE/actie periodes of tijdens feestdagen kan de levertermijn vanwege drukte afwijken.

Garantie

  • 1. Hoe meld ik een klacht?
    Neem contact op met onze klantenservice. Dit kan door een e-mail te sturen naar [email protected]. Hierbij vermeld je het ordernummer, licht je de klacht en voeg je foto’s toe, zodat wij de klacht kunnen beoordelen. Je kunt ook naar de klachtenafhandeling op de website en voer de klachtenformulier gegevens in. Wij zullen hier zo spoedig mogelijk op terug komen. 

  • 2. Wat zijn de garantievoorwaarden?
    Op onze artikelen is een wettelijke garantie van toepassing. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
    Uiteraard kun je er als consument vanuit gaan dat The Stone kwalitatief goede en deugdelijke artikelen levert. Indien de klacht gegrond blijkt, beslist The Stone of tot reparatie of vervanging wordt overgegaan.


    De klacht is niet gegrond in de volgende gevallen:
    • Verkeerd gebruik, nalatig onderhoud of gebruikersschade
    • Beschadiging door het niet aanhouden van de was instructies
    • Normale slijtage
  • 3. Wasvoorschriften

    Hieronder vind je een overzicht van de meest voorkomende wassymbolen. Voor kleding met studs, kraaltjes, pailletten en andere kwetsbare details raden wij aan om jouw kleding met de hand te wassen. Wij geven geen garantie op dergelijke bewerkingen van artikelen.

    Om de kwaliteit van de kleding en schoenen zo lang mogelijk te garanderen, dienen naast normaal gebruik ook alle voorschriften van het betreffende artikel te worden nageleefd.


Cookies

The Stone maakt gebruik van cookies om jou een optimale shopervaring te kunnen bieden. Lees hier meer over ons cookiebeleid.